عشق

به وبلاگ من خوش آمدید

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 

. . .نمی دونم چرا وقتی به آخرای سال نزدیک میشیم دلم خیلی می گیره . . .

 . . .همش کل خاطرات خوب و بد کل سال و تو ذهنم مرور می کنم . . .

 . . .آخرای سال همیشه برام یه غم خاصی رو به همراه داره . . .

 . . .همش به لحظه هایی فکر می کنم که با بهترینا سپری کردم . . .

 . . .خیلیا اومدن تو زندگیمو شدن تک تک لحظه هام . . .

 . . .و خیلیا رفتن از زندگیمو شدن یه خاطره تا آخر عمر . . .

 . . .ای بابا . . .

 . . .بخدا دنیا خیلی بی وفاست . . .

 . . .بخدا راسته که میگن دنیا تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو کیو دوست داری . . .

تا بیاد درست

 . . .همونو ازت بگیره . . .

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 

این شهر، شهر من است . . . ؟

یا غریبه ام . . . ؟

من با تمام مردم دنیا غریبه ام . . .

الا تو که با من غریبه ای . . .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت10:24توسط احسان جون | |